duminică, decembrie 12, 2004

Nimic

Una dupa alta zilele trec. Idei vin, idei trec. Ciclic cumva. Am expirat toate ideile inovatoare pe care le aveam de spus, sau sunt prea plictisit sa inventez unele noi?

As putea rezuma experienta de pana acum in bloguit: am incercat sa fac o diferenta intre blog si jurnal, dar, inevitabil, nu am reusit. Fiecare lucru pe care l-am avut de spus a luat o tenta personala, intr-un fel asta fiind si scopul meu, dar, per total afectand "valoarea" foilor scrise de mine.

De ce trebuie sa dormim? O fi nevoia de vise? Oare o persoana mai visatoare doarme mai mult? Asta ar putea fi o ipoteza demna de logica mea. As putea aburi aceasta foaie virtuala cu aceasta idee, dar nu o voi face. Intrebarea nu are nici un sens asa cum este formulata, si, desi i s-ar putea gasi un raspuns, nu merita. In orice ziar gasesti 9 din 10 stiri care vorbesc despre experimente care se aseamana foarte mult cu aceasta idee: experimente stupide, dar care se vand, si care, cel mai rau, chiar sunt luate in considerare de oameni mai putin inteligenti. Asta si cu auzitul din vecini. Pentru ca un zvon sa devina zvon este suficient un numar de 3 persoane. Una care sa faca o greseala verbala astfel incat spusele sale sa poata fi interpretate, schimbate foarte putin de o a doua persoana intr-o fraza care nu este reala, dar care ar putea fi, si apoi transmisa mai departe la o a 3-a persoana. Din acest moment, chit ca a 3-a spune primei, zvonul devine o certitudine si nimic nu-l poate impiedica ca eventual sa devina chiar realitate.

Niciun comentariu: