marți, decembrie 07, 2004

Flacara vietii

Orice om este ca o flacara. Straluceste mai tare si mai puternic, si incalzeste inimile mai multor oameni din jur, sau straluceste mai putin, incalzeste mai putin, si ramane doar o umbra in amintirea celor din jur. Urasc din tot sufletul aceasta a doua categorie de oameni. Nu sunt de acord cu felul lor de a fi. Traiesti pentru a influenta cu ceva pe cei din jur, nu-i lasa sa ramana nepasatori la flacara ta. Adevarul e ca, o flacara mai plapanda, mai mica, tine mai mult timp, daca o tii intre palme cu grija si rabdare, in timp ce o flacara puternica tine mai putina vreme, si nu te incalzeste doar pe tine, ci si pe cei din jur. Unii aprecieaza in viata un tip, altii celalalt tip. Eu prefer primul tip dintr-un motiv foarte simplu: fiecare s-a nascut unde s-a nascut, intamplator sau nu, desi se putea naste in cu totul alta parte, si viata l-a dus pe o anumita cale, voita sau dirijata de altii, asadar, de ce sa negi ceea ce te inconjoara in loc sa profiti la maxim de oamenii din jur, sa-i cunosti, sa te cunoasca, sa iteractionezi cu ei.

Fiinta cea mai inzestrata este omul, si tu sa alegi ca tocmai pe aceasta sa o ignori din cate lucruri poti ignora in viata??? NU. EU am ales altfel, o alegere pe care am facut-o acum ceva timp: unde ma aflu la un moment dat ma aflu pentru ca asa s-a intamplat si asa trebuia sa se intample (vezi o foaie viitoare despre soarta... :D), deci, cel mai bine ar fi sa profit la maxim de situatie si sa vad pe cine am in jurul meu. Nu vreau sa oblig pe nimeni la un efort deosebit, dar incerc, daca pot sa ma apropii de cineva, si ma accepta, si exista compatibilitate, ma bucur enorm si cred ca din asa ceva, toate partile ies castigate, cel putin ca experienta de viata si amintiri.

Mie imi este foarte usor sa ma imprietenesc cu cineva, dar o relatie pentru a reusi trebuie sa existe bunavointa si placere din partea ambelor tabere, asa ca, eu pot incerca o vreme, apoi imi pierd interesul si pot ignora aceea flacarutza care prefera doar sa faca umbra, plecand in cautarea unor flacari mai puternice, si de la care ma pot alege cu ceva, amintiri, etc.

Poate m-am exprimat prea in dodii, dar nu-mi plac decat persoanele inteligente si care au ceva de exprimat. Daca alegi sa taci, te rog fa-o in afara razei mele vizuale.

Si acum, ca sa repar ce se mai poate repara, trebuie sa precizez o chestie: stiu ca pana la urma flacara fiecarei persoane va incalzi inima unei singure alte persoane, moment in care echilibrul este atins si aceea persoana este fericita. Dar, imi pare rau sa o spun, in viata, ca un animal social ce eshti, nu interactionezi cu un singur om. Nu stiu, pot fi pareri pro si contra, poate voi si citi cateva... oricum, scopul meu declarat este altul, nu de a afla care flacara-i mai buna...

Si, ca sa tin minte, iubesc bancurile cu blonde!

Niciun comentariu: