luni, decembrie 06, 2004

Ce i-as arde de i-as prinde

Ah.

Era sa nu am despre ce sa scriu... bine ca am fost salvat in ultimul moment.

Astazi voi vorbi tot despre politica, si anume: URASC prefacutii, parvenitii, prostii! Este cel mai urat de mine tip de oameni: cei care se lauda cu mai mult decat pot face. Intr-un fel, si eu intru in aceasta categorie, dar, doar intr-un anumit fel... Oricum, revenind, daca ar fi sa discut despre alegerile pentru conducerea ligii din facultate, pot spune sincer ca nu simpatizez nici un candidat. Nu ii displac in mod deosebit, chiar la unii am vazut ceva interesant in program, dar, nu stiu, modul lor de a-si face reclama aduce prea mult cu ce se vede pe strada, pentru stim noi cine... si, sincer, nu mai suport asa ceva si in facultate, institutia de invatamant, teoretic apolitica...

Al doilea punct impotriva unor anumiti candidati este capacitatea lor intelectuala. Eu sunt de parere ca pentru a fi capabil sa conduci o institutie de invatamant, trebuie sa dovedesti ca ai si creierul de a intelege ce se petrece acolo, asadar imi displac profund persoanele care se chinuie sa treaca prin facultate si apoi au pretentia de a fi candidati, si apoi poate viitori lideri...

Al treilea punct de spus se adreseaza scopului efectiv al ligii, care, de cand ma stiu student, nu mi-a adus mie nici un folos, nu m-a ajutat sa invat mai bine, nu m-a ajutat sa comunic mai usor cu profesorii, nu m-a ajutat cu vreo sponsorizare sau activitate, nimic. Nu mi se pare normal. De aceea, pot concluziona doar ca scopul acestei ligi este de a fi o fatada pentru alte tipuri de activitati: si anume de manipulare a maselor studentesti in anumite directii, comandate de cine plateste mai mult, cum, din pacate, am vazut la un moment dat intr-un filmuletz...

Dar, ca orice lucru aberant in Romania, si acesta trebuie sa se intample, si se va intampla, cu sau fara acordul meu. Sper doar sa fie mai bine, desi ma indoiesc profund cand ma gandesc din nou la anumiti candidati participanti...

Poate totusi voi afla si eu la un moment dat care-i scopul ligii...

Pana atunci le doresc candidatilor sa aprofundeze cat mai multa invatatura in facultate, caci doar de aia o fac.

Niciun comentariu: